Oyun Yapmak Yada Yapmamak… (12/12/2011)
Arkadaşlar biliyorsunuz ben bir oyun yapımcısıyım ve bu site oyun yapma hakkında bilgi veriyor. Sizde oyun yapıyorsanız duymuşsunuzdur. FPSC (First Person Shooter Creator) güya oyun yapma motoru, sizin yaptığınız birşey olmasada. Az önceki cümle çok acayip bir cümle değil mi? Evet bencede öyle çünkü motorda çok acaip, sizin yaptığınız tek şey cisimleri ortalığa serpiştirmek.
Evet yanlış okumadınız aynen öyle, cisimleri ortalığa serpiştiriyorsunuz. Örneğin adamı al oraya koy, masayı al buraya koy. Birde bu aralar beni en çok çıldırtan insanların bu programla oyun yaptıktan sonra ben oyun yaptım diye foruma koyması. Hakikaten bu aralar çok olmaya başladı. Size bugün gördüğüm bir konuyu göstereyim. “Merhaba Arkadaşlar Fps creator ile oyun yapıyorum . Sakın o program hazır demeyin . Bu oyunu yapmaya 100 tl den fazla harcadık modeller silahlar maaşlı kadro falan derken böyle bir sonuç çıktı oyun yapılma aşamasında.1-3 ay arası süreceğini tahmin ediyoruz.Kendimize ait bir yerimiz var çalışmalarımızı orada gerçekleştiriyoruz.Hayırlısı Diyorum. Kaynak: www.oyun-programlama.net ” Artık bu konudan sonra ben daha ne diyim adamlar şirket kuracak yakında. Hakikaten sinirlerim bozuldu. Sadece oyun yapsa üstüne neyse parada vermiş. Ben o parayla ilk domain sonra host alırdım. Parayı nerden buluyorlar anlamıyorum. Neyse para onun parası ama bari Unity 3D veya Cry Engine 3′le oyun yapın azıcık emeğiniz olsun. Bundan sonra forumlarda böyle bir konu görürsem çok kötü yorumlar yapmayı düşünüyorum. Neyse benden bu kadar, benimde işlerim var emek harcayarak oyun yapacağım dimi yani.İyi günler…

9 Şubat 2012 11:08

Başarılar :)
http://turk-oyunsektoru.blogspot.com/

15 Temmuz 2012 09:41

Muhteşemsiniz

Tüm Hakları Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Game Maker Dersleri Template Design by RzaaL 1306