Arkadaşlar yeniler için çook ayrıntılı olmasada ayrıntılı bir e-book hazırladım. Açıklamalar bana aittir ve asla hiçbir kelimesi alıntı değildir.
Bu sırada böyle Türkçe e-booklar çok fazla bulunmayabilir. Değerini bilin ve saklayın ben yazdığım için demiyorum gerçekten yardımcı olabilir.
Yavaş yavaş yazdığım bir e-booktur 4 haftadır yazıyorum çünkü canım sıkıldığımda 30-60 dk arasında yazıyordum. :D Umarım faydalı olur.



Link:
İndirmek için tıkla...

İçindekiler:
1.“X” ve “Y” Düzlemi
2.Direction
3.Variable
4.“İf” Kalıbı
5.“else” Kalıbı
6.“or” Kalıbı
7.”and” Kalıbı
8.”distance_to_object” Kodu
9. “image_angle” Kodu
10.”instance_place” Kodu
11.”instance_destroy” Kodu
12.”instance_create” Kodu
13.”instance_number” Kodu
14.”instance_nearest” Kodu
15.”instance_change” Kodu
16.”show_message” Kodu
17.”hspeed” Kodu
18.”vspeed” Kodu
19.”move_towards_point” Kodu
20.”keyboard_check” Kodu
21.”collision_circle” Kodu
22.”gravity” Kodu
23.”gravity_direction” Kodu
24.”other” Kodu
25.”with” Kodu


İçinde hatalar olabilir ama az da olsa yardımı dokunur diye düşünüyorum eskiden yazmıştım. :)
Umarım yardımcı olmuşumdur. :)

3 Aralık 2012 02:43

link kırık lütfen yenilermisin?

7 Mart 2013 14:16

Ellerine sağlık usta. Emeğe saygı

12 Haziran 2013 01:13

Çok İyi Emeğine Sağlık Harbiden Helal Olsun...
Bulabildiğim En SAĞLAM Paylaşım..
Bi kere Daha Teşekkürler.

Tüm Hakları Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © Game Maker Dersleri Template Design by RzaaL 1306